Bon 2016… amb nou bloc

Comença 2016, amb noves esperances i amb la il·lusió que sigui, si més no, un xic millor que el 2015, com deia a la Felicitació de Nadal d’enguany.

Per la meva part, començo l’any reprenent l’edició del meu bloc, www.claudi.cat, que vaig deixar aparcat fa quatre anys, per manca de temps.

En aquetsa nova vesió, em centaré en les fotografies que vaig fent i publicant i, també en idees comentaris de l’actualitat, sobretot política, i, com no, en l’activiat que anirem desplegant des del meu nou partit  Democràtes de Catalaunya a Sant Andreu, del qual sóc el portaveu polític des de finals de desembre.

Anuncis

Deixa un comentari

